MaagDarmLever.nl

Anatomie en aandoeningen binnen het MDL-gebied.

MaagDarmLever.nl

bijna flauwvallen

Home Forums Darmen bijna flauwvallen

Dit onderwerp bevat 32 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Eveline 2 weken, 6 dagen geleden.

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)

Zoek in de antwoorden van dit topic

• Auteur

Marieke

Voor wat het waard is. Beetje late reactie. Het kan epilepsie zijn. Een bezoek aan de neuroloog lijkt me verstandig. Ik heb hetzelfde. Begint altijd in mijn buik. Zweten etc en vervolgens flauwvallen. Er word bij jullie mi naar de verkeerde symptomen onderzoek gedaan. De buikpijn etc zijn symptomen die vooraf gaan aan een insult.

#2638 Reactie

Nop

Ik herken dit zo erg.
    Ik denk ook echt dat ik doodga als het me overoverkomt. Vaak na het eten. Ik kan niks anders doen dan me overgeven eraan. Loop bleek aan en de darmkolieken beginnen. Ik merk dat ik deze automatisch moet wegpuffen zoals bij een bevalling en het voelt alsof ik ieder moment kan flauwvallen en het einde nadert. De diarree is waterig en alles borrelt. Het gevoel van overgeven begint en vaak moet ik ook overgeven.

Ik heb ook diagnose PDS en vele voedselallergieen. Maar ik denk dat deze aanvallen een combi zijn. En stress lokt ze uit. Ik heb zelf epilepsie Marieke. Maar voor mij staan deze los van n echt insult. Al Wil dat niet zeggen dat het natuurlijk niet mogelijk is. Ik word er altijd erg verdrietig van omdat het mn leven dusdanig beïnvloed dat ik dagen erna mn afspraken moet afzeggen. Het verlamd. En mensen snappen het niet. Begrip is ver te zoeken.

Het overspoeld je en je bent letterlijk aan het overleven. Ook regelmatig gehad in de trein of in de auto. Uit het niets. En dan is er stress van een wc vinden. Compleet uitgeput erna. Ik wens het niemand toe. Ook ik heb alle artsen en onderzoeken gehad. En heb geleerd dat rust regelmaat continu op voeding letten en bewegen kan helpen. Kan.. Maar ja.. We weten het niet hé. Succes allen. Zo k**te.

#2761 Reactie

Eveline

Hier nog een met klachten. Heb net een flinke aanval achter de rug. Vanmorgen bij huisarts geweest. Heb al bloedonderzoek en poeponderzoek gehad, niets te vinden. Kreeg van die zakjes metamucil.
    Ik denk dat dat de druppel was, heb maar een halve genomen. Mijn god, het lijkt wel of het steeds erger wordt. Het begon met beetje onpasselijk, toen het zweten. Op het toilet gaan zitten. Zweten als een otter, het droop van me af!! Overgeven, diarree…pfff, twee uur heb ik gehangen daar. Weet niet of ik flauw gevallen ben. .
    Ik zie het niet meer zitten. Heb net een stukje komkommer gegeten, en thee gedronken, en t borrelen begint weer..ik heb dit sinds een maand of 7 .

3 berichten aan het bekijken - 31 tot 33 (van in totaal 33)
Reageer op: bijna flauwvallen
Mijn informatie:

Smileys worden automatisch omgezet. Klik hier om te zien welke smileys beschikbaar zijn.

Advertenties